Etykiety

3FALA (4) AKTORZY (13) analog (8) ARCHITEKTURA (16) AUTA (1) AUTO (2) cieszyn (6) CZECHY (27) dagerotyp (2) ELA (2) FILMOWO (34) FOTOGRAFIE (66) GRAFFITI (5) hacele (2) HISTORIA (18) KINO NA GRANICY (11) kolodion (1) KONKURS (3) KORA (2) KSIĄŻKI (81) LISTY (2) lomo (31) lomografia (10) ŁODYGOWICE (7) magdalenki (2) MOTOR (2) MUZYKA (9) MUZYKA pewel mała (1) nurkowanie (2) OSOBISTE (31) paryż (2) pióra (2) PKP (2) POCZATEK (1) POCZTÓWKI (9) PODRÓŻE (22) Polska podróże pewel mała (1) PRAHA (29) PRASA (1) prl (13) STAWKOLOGIA (9) sverak (2) TEATR (3) winyle (4) ZNALEZISKA TARGOWE (30) żywiec (8)
Instagram

Bilans... i plan.

Kiedy usiedliśmy w hotelu, wcale nie zmęczeni podróżą, uświadomiłem sobie kilka banalnych błędów.
Przecież sporządziłem listę miejsc które chcemy zobaczyć. Nie zabrałem tej listy. Mając listę mogłem łatwo zaplanować trasę, marszrutę przy pomocy googlemap. Z tego powodu trochę chaotycznie biegaliśmy po Pradze. Pomijam udany dzień, spędzony z naszą przewodniczką kiedy spacerowaliśmy, słuchaliśmy i oglądaliśmy niespiesznie.
Krematorium bardzo funkcjonalne
Dworzec w/g Fanty
Prace Ćernego (sikający, trabant, odbyt, dzieci, wiszący)
Śmichov
Pomnik ofiar komunizmu na schodach
Pod wybitym okiem
Żiżkov REPUBLIKA ŻIŻKOV
Ul. Nowy Świat ( czy nie grała w filmie „Doblba” w koło macieju)
Wzgórze Petrin i kolejka
Pałac Adria
Sudek galeria
Może Saudków galeria
Złota uliczka wieczorem (po 17 gratis)
Sporo jak na kolejną wizytę w Pradze. Może to i dobrze.

Historia jednego zdjęcia.
Anka zwróciła uwagę na to zdjęcie z powodu napisu. Ja nie mogłem skojarzyć o które chodzi. Dopiero kiedy je odnalazłem, zrozumiałem dlaczego nie mogłem załapać. To zdjęcie zrobiło się niechcący jako pierwsze po naciągnięciu filmu kiedy robi się tak jeden, dwa razy dla pewności dobrego zaczepienia początku błony w szpuli odbiorczej... Ha, tzw. rykoszet brukowy.

1. ejej, nowy swiat widzieliście, specjalnie was sprowadziłam nowym światem na Hradczany, bez kłamstw!
    a dworzec wg Fanty, no to tam dużo nie ma do oglądania, pisaleś, że coś niecoś znaleźliście ze starszej części dworca przy odjeździe, więc hmhm, to by było na tyle (Fantova kavarna od września zamknięta:( )
    poza tym dalej macie listę na dwa dni, bo tak rozrzuconą żiżkov-smichov-vyszehrad :p jeszcze was tu czeka duuużo odwiedzin