Etykiety

3FALA (4) AKTORZY (13) analog (8) ARCHITEKTURA (16) AUTA (1) AUTO (2) cieszyn (6) CZECHY (27) dagerotyp (2) ELA (2) FILMOWO (34) FOTOGRAFIE (66) GRAFFITI (5) hacele (2) HISTORIA (18) KINO NA GRANICY (11) kolodion (1) KONKURS (3) KORA (2) KSIĄŻKI (81) LISTY (2) lomo (31) lomografia (10) ŁODYGOWICE (7) magdalenki (2) MOTOR (2) MUZYKA (9) MUZYKA pewel mała (1) nurkowanie (2) OSOBISTE (31) paryż (2) pióra (2) PKP (2) POCZATEK (1) POCZTÓWKI (9) PODRÓŻE (22) Polska podróże pewel mała (1) PRAHA (29) PRASA (1) prl (13) STAWKOLOGIA (9) sverak (2) TEATR (3) winyle (4) ZNALEZISKA TARGOWE (30) żywiec (8)
Instagram

Pewna Dorota

Dorota Pewna, właściwie mogę ją tak nazywać i to "nazwisko" może zostać u mnie, dla mnie, właśnie takie, bo musi (?) pozostać anonimowa, może nie musi, ale nie wiem czy mogę napisać więcej. Zresztą jakie to ma znaczenie. Niech tak zostanie.
Jej "Pewne", nowe nazwisko jakie jej nadałem, przewijało się już kilka razy w moich wpisach kiedy okazjonalnie znalazłem dla niej na targu, książki autorów literatury iberoamerykańskiej, choć myślę że autorzy kontynentalni nie są jej obcy, bo przecież czyta w oryginale...
Tym razem to ona obdarowała mnie poszukiwaną książką "Praga magiczna" A.M.Ripellino która jest syropem wyciśniętym z Pragi. Lepiej, więcej i piękniej chyba już nie można napisać o tym mieście do którego tęsknię bo dawno nie byłem.
Czytam ją po trochę, a jak skończę i zapamiętam wiele to będziecie mogli do mnie mówić "czechofil".


To cholernie miłe, że ktoś, mając duże możliwości, bywając gdzie dusza zapragnie, myśli o mnie czasem, skromnym skrybie, dla którego małe rzeczy, dają wielką radość. Jak "Auteczko" Hrabala z wywiadem, ale czy dramat przeczytam do końca, to nie wiem, bo nie lubię kotów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz