Etykiety

3FALA (4) AKTORZY (13) analog (8) ARCHITEKTURA (16) AUTA (1) AUTO (2) cieszyn (6) CZECHY (27) dagerotyp (2) ELA (2) FILMOWO (34) FOTOGRAFIE (66) GRAFFITI (5) hacele (2) HISTORIA (18) KINO NA GRANICY (11) kolodion (1) KONKURS (3) KORA (2) KSIĄŻKI (81) LISTY (2) lomo (31) lomografia (10) ŁODYGOWICE (7) magdalenki (2) MOTOR (2) MUZYKA (9) MUZYKA pewel mała (1) nurkowanie (2) OSOBISTE (31) paryż (2) pióra (2) PKP (2) POCZATEK (1) POCZTÓWKI (9) PODRÓŻE (22) Polska podróże pewel mała (1) PRAHA (29) PRASA (1) prl (13) STAWKOLOGIA (9) sverak (2) TEATR (3) winyle (4) ZNALEZISKA TARGOWE (30) żywiec (8)
Instagram

Ktoś zapytał Sveraka...

po  filmie "Tatinek" (KnG), czy ma prawo jazdy na motor, bo w filmie śmiało jeżdzi?
MA ! I ma Jawe taką, jaką odwiedził mnie ostatnio kolega restaurator Jura,  kilka dni temu. "250-tka". Też miałem taką, ale jeżdzi się nią żle, bo jest krótka i wywrotna i biegi, tzn jedynkę ma odwrotnie czyli do góry :-), ale można zmieniać biegi bez sprzęgłą, bo czesi wymyślili fajny automat...
Lomo:  Jawa 250.
Poranek powrotny.
Droga z pracy o 6 rano jest moją ulubioną. Jadę ze słońcem w twarz i perspektywą kawy i gazety w domowej ciszy. Przejeżdżając przez Zywiec rzuciłem okiem na plac targowy a tam już pojawili się wystawcy. Szybka decyzja i już krzątam się między nimi. Nie ma tłoku o tej porze, ludzie rozmawiają z kawą w ręce, plecami do słońca, a ja szukam :-) . Najbliższa dostawa nowego-starego towaru zapowiada się za dwa tygodnie a dziś znalazłem taki mały przedmiot za 2zł.
Zastanawiam się czy ktoś wie jakie budowle przedstawia ów mlecznik, raczej mleczniczek bo jest wielkości pudełka zapałek. Został przywieziony z Austrii ale może przedstawia coś czeskiego...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz