Etykiety

3FALA (4) AKTORZY (13) analog (8) ARCHITEKTURA (16) AUTA (1) AUTO (2) cieszyn (6) CZECHY (27) dagerotyp (2) ELA (2) FILMOWO (34) FOTOGRAFIE (66) GRAFFITI (5) hacele (2) HISTORIA (18) KINO NA GRANICY (11) kolodion (1) KONKURS (3) KORA (2) KSIĄŻKI (81) LISTY (2) lomo (31) lomografia (10) ŁODYGOWICE (7) magdalenki (2) MOTOR (2) MUZYKA (9) MUZYKA pewel mała (1) nurkowanie (2) OSOBISTE (31) paryż (2) pióra (2) PKP (2) POCZATEK (1) POCZTÓWKI (9) PODRÓŻE (22) Polska podróże pewel mała (1) PRAHA (29) PRASA (1) prl (13) STAWKOLOGIA (9) sverak (2) TEATR (3) winyle (4) ZNALEZISKA TARGOWE (30) żywiec (8)
Instagram

Suplement

(AM)
... zorkij c, moja poprzednia lekka zorka służyła mi dobrze dopóki się nie zepsuła. Sprzedałem ją jakiemuś kolekcjonerowi co zasiliło mi budżet na supersamplera.
poprzednia zorka c
...i zdjęcie z tej zorki na negatywie C41 kodak BW400, a odbitka na papierze wielokontrastowym Ilford  (samodzielnie), czeskim powiększalnikiem Opemus 6
Teraz zorka 5 po smarowaniu  działa dobrze. Ma dalmierz z żółtą plamką i dżwignie szybkiego naciągu co czyni ją "mniej zgrabną". Jedyne co mnie w tych aparatach wkurza to zakładanie filmu, szpula odbiorcza jest. Taki urok. Futerał z brązowej skóry, ładny, tylko pasek ktoś wykorzystał na smycz dla psa.


I na kuriera się doczekałem. Udało mi się kupić okazyjnie, tak mi się wydaje, "Pragę magiczną" i przy okazji "Praskie łowy". 

Nie mogę się doczekać kiedy pójdę do pracy, będę miał więcej czasu dla siebie :-)
Odwaliłem dziś kawał dobrej roboty, a na zakończenie dnia zrobiłem z Karoliną półkę na książki których ciągle przybywa. 


1 komentarz:

  1. kupienie Pragi magicznej jest okazyjnie niezależnie od ceny. ja musiałam o nią błagać prowadzącą zajęcia na UW. a potem pojechalam do Pragi i okazalo sie ze jak juz umiem po czesku to w kazdej ksiegarni moge sobie dziesiatkami ją kupować:)
    ja mam problem czy kupować wznowienie Praskiego elementarza - rozszerzonego o kilka tekstow - czy może jednak uda nam się dostac od autora...

    OdpowiedzUsuń