Etykiety

3FALA (4) AKTORZY (13) analog (8) ARCHITEKTURA (16) AUTA (1) AUTO (2) cieszyn (6) CZECHY (27) dagerotyp (2) ELA (2) FILMOWO (34) FOTOGRAFIE (66) GRAFFITI (5) hacele (2) HISTORIA (18) KINO NA GRANICY (11) kolodion (1) KONKURS (3) KORA (2) KSIĄŻKI (81) LISTY (2) lomo (31) lomografia (10) ŁODYGOWICE (7) magdalenki (2) MOTOR (2) MUZYKA (9) MUZYKA pewel mała (1) nurkowanie (2) OSOBISTE (31) paryż (2) pióra (2) PKP (2) POCZATEK (1) POCZTÓWKI (9) PODRÓŻE (22) Polska podróże pewel mała (1) PRAHA (29) PRASA (1) prl (13) STAWKOLOGIA (9) sverak (2) TEATR (3) winyle (4) ZNALEZISKA TARGOWE (30) żywiec (8)
Instagram

Interes życia :-)

Kiedyś pisałem o człowieku który kolekcjonuje "tygrysy" , ma ich już ok. 500szt. Zasiliłem jego kolekcję i w zamian dostałem bambino. Obiecał mi jeszcze aparat Zorkij 5 za kilka egzemplarzy "sensacji XXw", i oto jest!
zorkij 5

Właściwie nie liczyłem na nią, pomyślałem że pewnie zapomni, starszy pan, a tu niespodzianka.
Aparat w bardzo dobrym stanie z drewnianym statywem i futerałem. Do tego dostałem kopioramkę do stykówek z dużych negatywów którą można wykorzystać jako ramkę do zdjęć. Mam wyrzuty sumienia że jakoś tak tanio dostałem ten sprzęt ale mam jeszcze dla niego (marynisty) bardzo stare egzemplarze tygodnika MORZE i kilka książek o tej tematyce. Napewno się ucieszy, on się tak fajnie cieszy.

kopioramka do stykówek
Piętnaście minut z księgarzem zaowocowało książkami:

Hasek - zbiór opowiadań
Kafka - Zamek
Petiska - Hotel dla cudzoziemców

1 komentarz:

  1. moja czwórka wydaje mi się jakaś zgrabniejsza.
    swoją drogą - jaki futerał? zorki miały dwie wersje - brązową i czarną, z tym że ta czarna nie zawsze była z tak samo dobrej skóry i kanciastością przypominała zenitowe futerały...

    OdpowiedzUsuń