Etykiety

3FALA (4) AKTORZY (13) analog (8) ARCHITEKTURA (16) AUTA (1) AUTO (2) cieszyn (6) CZECHY (27) dagerotyp (2) ELA (2) FILMOWO (34) FOTOGRAFIE (66) GRAFFITI (5) hacele (2) HISTORIA (18) KINO NA GRANICY (11) kolodion (1) KONKURS (3) KORA (2) KSIĄŻKI (81) LISTY (2) lomo (31) lomografia (10) ŁODYGOWICE (7) magdalenki (2) MOTOR (2) MUZYKA (9) MUZYKA pewel mała (1) nurkowanie (2) OSOBISTE (31) paryż (2) pióra (2) PKP (2) POCZATEK (1) POCZTÓWKI (9) PODRÓŻE (22) Polska podróże pewel mała (1) PRAHA (29) PRASA (1) prl (13) STAWKOLOGIA (9) sverak (2) TEATR (3) winyle (4) ZNALEZISKA TARGOWE (30) żywiec (8)
Instagram

Stare zdjęcia Pragi

Miałbym teraz fajny aparat fotograficzny marki VOIGTLADER  z lat czterdziestych. Pozostało mi po nim pokwitowanie jakiegoś niemieckiego żołnierza z 30.05.1944.



Za to "mój" targ, to niezła skarbnica jest, czasem. Oprócz starej butelki Pepsi, tej kręconej z jajowatym logo farbą malowanym, znalazłem ładny album ze zdjęciami Pragi. Nie są to może jakieś szczególne ujęcia, ale są stare i ciesze się ze je mam, no i ten album... Niektóre z tych ujęć są charakterystyczne, ale kilka z nich jest dla mnie  anonimowych.
Może AM podpowie coś o niektórych zdjęciach i treści pocztówek, jeśli owa treść jest ciekawa?





           



            


     
                        




Nie mam już siły do rozmieszczania tych zdjęć. Za każdym razem system układa je po swojemu! 
Znalazłem też kilka pocztówek, po czesku. Chwalę się.





 

  




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz